نظرات روی دستور

کیک در تابه رژیمی

Sana hosseini
Sana hosseini @aphrodite_
سلام ببخشید شما این کیک رو در تابه دوطرفه درست کردین؟؟
nazanin
nazanin @cook_24713181
سلام عالیه ببخشید عزیزم میشه روغن وشکر توی این کیک نریزم و فقط کف ماهیتابه روبایه تیکه پنبه و روغن چرب کنم و داخلش شیره توت یا شیره خرما یاعسل بریزم؟
سمیه
سمیه @cook_20875643
سلام عزیز من باهمین روش درست میکنم عالی میشه
باچیزای دیگه امتحان نکردم
فاطمه
فاطمه @cook_24185411
سلام،تو دستورات یادتون رفته بود شکر بنویسید ،منم یادم رفت بزنم🥴🤦🏾‍♀️