نظرات روی دستور

پاپ سیکلز

شراره
شراره @ajolee53
خیلی عالیه ولی چرا انقدر غلط املایی!!!؟؟؟
رومینا فیلُم
رومینا فیلُم @cook_27835995
ببخشید من تند تند نوشتم و تازه ۱۰ سالم هست وممکنه گآی غلط املایی داشته باشم دیگه😁😁
شراره
شراره @ajolee53
خیلی خوبه بااین سن کم انقدر به آشپزی علاقه مندی ولی بازم تونوشتن عجله نکن 🤗🤗🤗