نظرات روی دستور

کوکی کره ای برای عید

maryamsharifi
maryamsharifi @cook_21612209
سلام‌ مقدار آرد یک و یک و نیم پیمانه هست؟ یا یک و نیم پیمانه؟
غزاله غنی
غزاله غنی @cook_19917781
خانومی ی نکته بگم ک پیمانه ها باهم فرق دارن مال من لیوان فرانسوی آرد باید جور یاشه ک به دستتون نچسبه ی نکته دیگه هم اینکه حواستون باشه چون کره زود آب میشه خمیرتون زیاد با دستتون درتماس نباشه ایشالا ک خوشتون بیاد عزیزم