نظرات روی دستور

کیک هندوانه تابه ای

samira
samira @samira596066
بله ولی چون توی فر روی کیک هم رنگ میگیره رنگ کیک خودش رو نشون نمیده . دلیل اینکه توی تابه درست میشه اینه که رنگ روی کیک تغییر نمیکنه
samira
samira @samira596066
عزیزم اگر خواستی تو فر درست کنی فر رو از قبل گرم کن با درجه ۱۸۰ و کیک رو به همین روش داخل قالب بریز و ۳۵ دقیقه بعد امتحان کن اگر پخته بود از فر بیرون بیار
samira
samira @samira596066
امیدوارم درست کنی و لذت ببری.
عطیه
عطیه @cook_19820871
مرسی درست کردم خوب شد ولی وقتی پف کرد سبزش از بقیه ی رنگاش بیشتر شد
samira
samira @samira596066
عزیزم خدا رو شکر که خوب شد . احتمالا مواد سبزتون بیشتر بوده .
سـಿـتآرهہ
سـಿـتآرهہ @cook_19977926
پیمانه یعنی چی یعنی چد قاشق یا چند لیوان؟ لطفا جوابم بدی
samira
samira @samira596066
عزیزم اگر پیمانه شیرینی پزی نداری ، لیوان های فرانسوی دسته دار . با هر چیزی که مواد رو می ریزی تا آخر بقیه مواد رو هم با همون اندازه بگیر . مثلا اگر با استکان اندازه می گیری همه چیز رو با استکان اندازه بگیر .
سـಿـتآرهہ
سـಿـتآرهہ @cook_19977926
خب عزیزم من الان پیمانه ندارم لیوان فرانسوی دارم.تو نوشتی مثلا یک پیمانه ارد مثلا من یک لیوان پر میکنم تا اخر مقدار یک پیمانه میشه؟
samira
samira @samira596066
منظور من اینه که وقتی پیمانه نداری .با هرلیوان دیگه ای که اندازه می گیری بقیه مواد رو هم با همون لیوان اندازه بگیر .
Zohrhe_1380
Zohrhe_1380 @cook_23364744
یک پیمانه یعنی 16 قاشق غذاخوری
سـಿـتآرهہ
سـಿـتآرهہ @cook_19977926
یعنی همون یک لیوان فرانسوی مسوای یک پیمانه هس یعنی مقدارش هس؟ ببخشید سرت درد کردم اولی اولین بار میخوای درست کنم و چیزی از اشبزی نمیفهمم😅
samira
samira @samira596066
نه خواهش میکنم . بله تقریبا لیوان فرانسوی با پیمانه هم اندازه هست ولی دقیق نیست . ولی اشکال نداره شما تمام موادتون رو با همون لیوان اندازه بگیرید. اگر دوتا پیمانه آرد داره دو تا لیوان بریزید و ۱ پیمانه شکر داره با همون لیوان ۱ بار شکر بریزید و مابقی رو هم به همین شکل مثلا نصف پیمانه روغن .نصف همون لیوان روغن بریزید.
سـಿـتآرهہ
سـಿـتآرهہ @cook_19977926
مرسی عزیزمی درستش کردم عالی شد😍♥️
samira
samira @samira596066
خواهش میکنم . خدا رو شکر نوش جونتون عزیزم.
raha
raha @ashpazi_ba_man
میشه از رنگ خوراکی مصنوعی استفاده کرد؟؟؟
samira
samira @samira596066
رنگهای خوراکی ژله ای و مایع که در لوازم قنادیها هست رو میتونی استفاده کنید
🙂🙂
🙂🙂 @cook_27884070
میتونیم از رنگ خوراکی ساده استفاده کرد؟ واینکه من تو قابلمه درس کردم شعله هم کم بود اما کم کم کف کیک سیاه شد و کیک هم کامل نپخته بود و حالت خمیری داشت و طعمش هم جذاب نبود و مثل عکس شما نبود و پفش خیلی بود رنگ ها هم کمرنگ بودن و من تخم مرغ ۴ تا زده بودم نمیدونم شاید از اون بوده😭😭😔😔
ZahraTaheri
ZahraTaheri @cook_27805137
و شکلات اشک هم ندارم جایگزینش چیه
samira
samira @samira596066
عزیزم شکلات ساده رو بن ماری کنید بریزین داخل قیف سر قیف رو خیلی کوچیک ببرید و مثل اشک روی کاغذ روغنی بریزید اجازه بدید خشک بشه
samira
samira @samira596066
بله از رنگ مایع می تونید استفاده کنید و زیر قابلمه حتما شعله پخش کن بزارید