Mehrta🌅
Mehrta🌅 @cook_17008054
اگه بجای آب از شیر و بجای شکر، از عسل استفاده بشه سالمتره درسته؟!
nazi
nazi @cook_13709956
بله هیچ مشکلی نداره ولی سفتی مواد باید مثل عکس باشه
Mehrta🌅
Mehrta🌅 @cook_17008054
با شیر بافتش لطیف‌تر دراومد...دخترم خیلی پسندید مرررسی عزیزم
ز
ز @cook_17521023
معمولا جو پرک نیاز به شستشو داره، این مرحله رو چجوری انجام بدیم؟
sahar
sahar @cook_25304720
واقعا این دستور عالیه
من داخلش پودر کاکائو و نسکافه ریختم خیلی خوب شد
♡Fatmeh♡
♡Fatmeh♡ @cook_21703183
سلام ببخشید عزیزم پیمانه تون لیوان بود یا فنجان؟
Nazaninzahra❤.
Nazaninzahra❤. @cook_30213914
شیر بریزم روش خوب میشه؟ یعنی مث اونایی که میخریم میشه؟
Ꮇalake Ꮩahshat
Ꮇalake Ꮩahshat @Fatemeh790
سلام.خیلی هم عالی که دستورش رو گذاشتید ولی اونایی که بیرون میخریم وسطش کاکائویی هست.اونا چجور میشه؟