
نظرات روی دستور
جلاب یا حلوای سیاه بوشهری
لیلی @cook_27065436
سلام. اینهمه که گذاشتید رو یکجا درست میکنید یعنی تخم گیاهارو باهم اسیاب میکنید میریزید توی حلوا یا برای چند وعده درست میکنید اخه خیلی زیاد میشه

sedighe dehghan @cook_21296099
سلام یکجا آسیاب میکنیم برای چند وقت باشه میزاریم تو یخچال هر موقع خواستیم یه کمش درست میکنیم
لیلی @cook_27065436
ولی نباید سیاه دانه رو اسیاب کرد چون یکم بمونه تو مجاورت هوا سمی میشه. ممنون از جوابتون عزیزم. این حلوا رو تو یه پیج اینستاگرامی دیدم گفتم ببینم چیه درست کنم بخورم تا ببینم نی نی دار میشم❤❤❤

sedighe dehghan @cook_21296099
بلافاصله تو ظرف در بسته درون فریزر نگه داری کنید
من همین کار رو کردم
من همین کار رو کردم

sedighe dehghan @cook_21296099
خیلیا برای نی نی دار شدن استفاده کردن و جواب گرفتن
انشاءالله شما هم یه نی نی خوشگل و سالم گیرتون میاد
توکل بر خدا
انشاءالله شما هم یه نی نی خوشگل و سالم گیرتون میاد
توکل بر خدا
shima hardani @cook_13395697
چه حس خوبی گرفتم وقتی کامنتای این پست رو خوندم اصلا خود دستورو میخوندم یه حس عجیبی بهم دست داد نمیدونم علتش چیه !!!!

zeinab shamsi @cook_108670300
عرض سلام و تشکر فراوان دارم از زحمات شما. این دارو برای دختران باکره مشکلی ایجاد نمیکند؟

