
نظرات روی دستور
کیک عصرانه رژیمی با آرد گندم 🥞

💜Nasim Bano @nasimcooky
سلامت باشید بنفشه عزیز 💚 راستش شکر این کیک خیلی کم بود و یجورایی رژیمی حساب میشه ☺️

Melina Ranjbar @meliiii1234
سلام عزیزم فوق العادس دست مریزاد😍 ببخشید درجه فر یا توتسر چقد باید باشه؟

Melina Ranjbar @meliiii1234
عزیزم من این کیک رو درست کردم اما تو مراحلتون نگفتید که چه زمانی باید شیر اضافه کنیم

💜Nasim Bano @nasimcooky
@meliiii1234 چه عالللی😍 اول اینکه من توی چندکاره درست کردم و با توجه به این موضوع 50دقیقه کافی هست البته شما اگر پنجاه دقیقه در توستر یا زودپز رو باز کردید و خلال دندان داخلش فرو ببرید اگر نچسبیده یعنی زمان خاموش کردن دستگاه هست اما اگر چسبیده بود ده دقیقه دیگه بگذارید بپزه

💜Nasim Bano @nasimcooky
@meliiii1234 عزیزم شیر رو بعد از اینکه خوب تخم مرغ همزده شد داخل ظرف تخم مرغ بریزید

💜Nasim Bano @nasimcooky
@darya110 سلام وقت شما هم بخیر عزیزم ، نه آرد گندم معمولی لطفاً چند بار هم الک کن حتما که مثل آرد شیرینی پزی نرم و ریز باشه

Maryam Dehghani @darya110
سلام ممنون عزیزم،اردگندم معمولی چه نوع اردی می شه؟اردنان سنگک یاارددیگه ای هست؟


