
نظرات روی دستور
سمنو

samira @samira596066
ممنونم عزیز دلم .بله خیلی زمان برد ۱۵ ساعت طول کشید تا ۷ صبح ولی خدا رو شکر خیلی خوب شد .من هم سال خوبی رو برای شما دوست خوبم آرزو دارم

Pari Ghassem Poor @cook_15328866
خیلی کار پرزحمت وسختیه مادرشوهرم که درست میکنه یک روز وشب کامل درگیرمیشه دیگ سمنو خیلی عزیز ومحترمه وحساسه خیلی نکته هارو باید حتما رعایت کنی.خدا بهتون سلامتی بده ان شاالله

samira @samira596066
بله خیلی ،،سمنوی من ۱۵ ساعت روی گاز بود ودعای توسل و سوره کوثر و زیارت عاشورا رو هم بالای دیگ خوندم .تا ساعت ۷ صبح بالای دیگ بودم .خدا رو شکر که خوب شد از حضرت فاطمه کمک خواستم و خیلی خوش طعم و شیرین شده .




