
نظرات روی دستور
کیک ماست خوشمزه و لذیذ 👌🎂

Marziyeh Rezaei Tafti @marzierezaei
سلام چون دو لیوان آرد داره آیا یک ساعت برای پخت زیاد نیست ولی خیلی کیکتون خوب شده🌹🌹🌹

soraya hidari @cook_20990669
سلام گلم بعد چهل دیقه ببینید اگه بخته بود کیک تونو بیرون بیارین اگه ک نه بزارین یه ده دیقه دگم بپزه

Marziyeh Rezaei Tafti @marzierezaei
ببخشید خانم حیدری متوجه سوال من شدید من فکر کنم یکی دو جمله تون برام نیومده🌷

Marziyeh Rezaei Tafti @marzierezaei
ببخشید انشاالله درست کنم عکسش را می فرستم بزرگوارید ممنون از لطفتون🌷

Marziyeh Rezaei Tafti @marzierezaei
سلام خانم حیدری همین الان کیک را با دستور شما پختم فکر می کنم عالی شده فقط من روغن را که با شکر ریختم به حالت کرم در نمی اومد که مثل روغن بشه با اجازه تون نصف دیگه روغن اضافه کردم اشکالی که نداره اما خیلی پوک و ترد شده جای شما سبز سبز از خودتون و دستورتون متشکرم اگر می دونید بهتره همان یک دوم لیوان را بریزم🌷🌷🌷

