
نظرات روی دستور
چيكار كنيم كيك به قالب نچسبه؟؟

Zari Maaaah @zarimaaah1365
1:داخل کیکت روغن مایع اضافه کن و اینکه دیکه چربش نکن
2:اگر روغن به کیکتون اضافه نمیکنید قالب رو چرب کنید سپس ارد بپاشید
3: استفاده ازکاغذ روغنی
4:بزارید کاملا خنک بشه
2:اگر روغن به کیکتون اضافه نمیکنید قالب رو چرب کنید سپس ارد بپاشید
3: استفاده ازکاغذ روغنی
4:بزارید کاملا خنک بشه

atefe_motevalli @atefe_motevalli
عزیزم یک قاشق کره،یک قاشق روغن مایع ویک قاشق آرد و باهم قاطی کن بذار داخل یخچال..هروقت خواستی کیک بپزید داخل قالب رو کمی با همین مواد آماده شده چرب کن..بعد قالب رو بیست دقیقه بذار داخل یخچال سپس مایه کیک رو بریز داخلش ..بعد پخت کیک ده دقیقه اجازه بده کیک کمی خنک بشه..لبه های کیک رو کمی با چاقو آزاد کنید کیک راحت از قالب خارج میشه🌷

👸مامان ریحانه👼 @ZEYNAB_BARGHARARY_76
بعداز این که قالبت رو چرب کردی آرد بپاش بهش اصلا نميچسبه ديگه

نيلوفر🌸 @cook_22021190
دوستان ممنون از اینکه تجربیاتتون رو میگین ولی من خواستم یاد بدم نخواستم کسی بهم جواب بده .ممنون

Hossein Saghaei @cook_22647367
اول قالبتو چرب کن بعد ارد بریز کفش وبچرخون توی قالبت.
وقتی که کیکت خنک شد بزارش توی اب داغ یه ۲الا۳ دقیه بمونه بعد راحت کیکت در میاد.
به همی راحتی😁
وقتی که کیکت خنک شد بزارش توی اب داغ یه ۲الا۳ دقیه بمونه بعد راحت کیکت در میاد.
به همی راحتی😁




