
نظرات روی دستور
بامیه خانگی

Smscookpad @smscookpad
عالیه نوش جان .من ۲تا سوال دارم ممنون بفرمایید .
منم بامیه درست کردم ولی یکم بو میداد بافتش خوب بود
واینکه بعد مدتی پوک ونرم شد مثل بیرونیا سفت نبود .
واینکه ب این مقدار ۱لیوان ارد و....۳تاتخم مرغ زیادنیست چون من بیشتر جاها ۲تاتخم مرغ دیدم وایکه خمیر کشدارباید باشه با این ۳تا اینطور میشه .
ببخشید چون دوسدارم بهترین درست کنم پیامم ریادشد .ممنون
منم بامیه درست کردم ولی یکم بو میداد بافتش خوب بود
واینکه بعد مدتی پوک ونرم شد مثل بیرونیا سفت نبود .
واینکه ب این مقدار ۱لیوان ارد و....۳تاتخم مرغ زیادنیست چون من بیشتر جاها ۲تاتخم مرغ دیدم وایکه خمیر کشدارباید باشه با این ۳تا اینطور میشه .
ببخشید چون دوسدارم بهترین درست کنم پیامم ریادشد .ممنون
atena @cook_17067278
سلام جانم هر وقت هر سوالی داشتین در خدمتم، نرم شدن و بد شدن بافت بامیه چند دلیل میتونه داشته باشه اولی بخاطر آرد زیاده که بش حالت خمیری میده، رقیق بودن شربته، داغ بودن شربت و خود بامیه، زیاد موندن بامیه تو شربت رقیق،سرخ کردن با روغن داغ(از بیرون سرخ میشه از داخل نیمه خام باقی میمونه) نگه داری در ظرف در بسته قبل از سرد شدن و... اینا چیزاییه که طبق تجربه یاد گرفتم، درباره تخم مرغ بله همه میگن دوتا نهایت 2.5 اما من بعد از دوتا نیم هم دیدم خمیر اونقدر که میخوام نرم نیست و هم موقع قیف زدن هم سرخ شدن و هم بعد از سرد شدن برام مشکل ایجاد میکرد میر سفت بامیه رو خراب میکنه البته من از آرد نونوایی استفاده میکنم

Smscookpad @smscookpad
ممنون عزیزم .من درست کردم دیروز ولی اول خوب بود بعد میزاردهن اب نیشه ان تردی نداره البته من باماسوره بامیه نزدم .
atena @cook_17067278
عزیزم تو پاسخ به نفر قبلی یه سری توضیحات دادم میتونید بخونید ایشالا که به دردتون بخوره😘

مامان هرمز @cook_21562730
ببخشید یه سوال: گلوکز رو برای چی استفاده میکنند؟؟؟منظورم اینکه نداشته باشه چطوری میشه؟ بزنی چطوری میشه؟؟؟





