
نظرات روی دستور
کیک خیس شکلاتی بدون فر

Dream cook @cook_20926873
سلام عزیزم اگه با فردرست میکنید احتمالا فرزیادداغ بوده وبیسترازنیم ساعت گرم شده یا کیک روطبقه وسط نپختیدوگرما ازبالاو پایین زیاد روش اومده

Dream cook @cook_20926873
موادرودرانتهای کارزیادی هم میزنیداونم به صورت غیردورانی ویا اینکه میزان مایعات نسبت به ارد کم بوده ویا اردتون زیادبوده وسنگین

Dream cook @cook_20926873
سلام عزیزم تخم مرغ ها رابادورتند همزن و درمرحله ریختن ارد با لیستک اون هم دورانی





