Ησυνταγη ειναι παρα πολυ ωραια και νοστιμη.Ειδικα αν δεν σας αρεσει η αισθηση που αφηνει το σιμιγδαλι στην κρεμα(την αγρια υφη)θα σας ικανοποιησει.