کیک با طعم کاکائو ودارچین

بانوی اشپز @cook_38772662
کیک با طعم کاکائو ودارچین
مراحل تهیه
- 1
تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکونید و به آن وانیل بزنیدو باهمزن آن را هم بزنید
- 2
به آن شکر هم اضافه کنید انقدر هم بزنید تا مواد کرمی و کشیده شود
- 3
بعد به آن یک لیوان شیر ودو لیوان آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو را اضافه میکنیم وهم میزنیم به آن دارچین هم میزنیم
- 4
من اردو بکینگ پودرو پودرکاکائو رو الک کردم
- 5
بعد یک لیوان روغن به آن اضافه میکنیم وهم میزنیم
- 6
بعد داخل توستر را با روغن آغشته میکنیم ومواد را داخل آن میریزیم ومیزاریم میپزد
- 7
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/16952683







نظرات