ذرت مکزیکی با (بلال)

آشپزی با یک اوتاکو🍕 @ashpaz_nojavan
خیلی خوشمزه اس امتحان کنید
ببخشید عکس بیشتری نداشتم پاک شده بود همین یدونه مونده بود
ذرت مکزیکی با (بلال)
خیلی خوشمزه اس امتحان کنید
ببخشید عکس بیشتری نداشتم پاک شده بود همین یدونه مونده بود
مراحل تهیه
- 1
اول با چاقو ردیفی ذرت و از بلال جدا کنید
بعد با قارچ آبپز کنید - 2
وقتی که جوشید آبکش کنید آب ماهیتابه رو خالی کنید و تو ماهیتابه ذرت ها و قارچ رو بریزید
- 3
تا ریختید سس و پنیر و اضافه کنید ۲ یا ۳ دقیقه که موند بهش نمک فلفل آویشن و...... به دلخواه اضافه کنید آماده اس
- 4
توی یک ظرف بریزید و تزئین کنید
نوش جان😋😋🌼🌼
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/15789116



نظرات