واویشکای اردک
مراحل تهیه
- 1
اردک رو به تکه های کوچک تقسیم میکنیم مثلا اندازه ی گردو نه کوچکتر
بعدمیذاریم با نمک و زردچوبه خوب بپزه گوشتش
بعضی اوقات گوشت غاز یا اردک خیلی دیر میپزه
در اینمواقع از یک تکه شاخه درخت انجیر استفاده میکنیم و میذاریم باهاش بپزه تو قابلمه
وقتی گوشت پخت درش میاریم
من دیشب ۲ساعت گذاشتم بپزه.باز امروزم ۲ساعت گذاشتم بپزه.از اون اردک نپزا بود😁
وقتی پخت بهش نصف استکان آبغوره اضافه میکنیم یا آبلیمو - 2
پیاز رو تو تابه میریزیم با کمی روغن
گوجه رو هم که خورد کردیم بهش اضافه میکنیم و تفت میدیم
بعد گوشت اردک رو همراه آب توی قابلمه میریزیم توی تابه
ی نیمساعت رو شعله ملایم بمونه آماده میشه - 3
در کنار برنج کته نوشجان میکنیم
دست مامان و بابای عزیزم هم درد نکنه که این اردک رو دادن بمن
غاز هم دادن.حالا یدفه باهاش فسنجون درست میکنم و میذارم براتون.آن شاءالله تن همه پدرمادرا سالم و دلشون خوش باشه و سایشون بالاسرمون❤❤❤
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر











نظرات (9)