دسر خرده شیشه (نسکافه ای_شکلاتی)

دسر خرده شیشه (نسکافه ای_شکلاتی)
مراحل تهیه
- 1
ابتدا پودرژلاتین رو با یک سوم لیوان آب سرد مخلوط کردم و بعد روی حرارت کتری گذاشتم تا حل بشه
بعد پودر کاکائوی الک شده رو با شکر و یک لیوان آب روی حرارت ملایم قرار دادم و همزدم تا حل بشه. بعد ژلاتین که از دما افتاده اضافه کردم و همزدم و از روی حرارت برداشتم. داخل یک ظرف مستطیل کیسه فریزر انداختم و مواد رو ریختم و داخل یخچال گذاشتم. دوساعت بمونه که سفت بشه
- 2
برای پاناکوتا هم؛ نصف لیوان شیر سرد رو با سه قاشق پودر ژلاتین مخلوط کردم و روی حرارت کتری گذاشتم تا حل بشه، بعد نسکافه رو با دوسه قاشق آب گرم حل کردم و دو و نیم لیوان شیر باقیمانده به همراه شکر و نسکافه حل شده روی حرارت همزدم تا حل بشه کاملا و بعد خامه رو روی بخارکتری گرم کردم و به مواد اضافه کردم و همزدم و در آخر هم وانیل ریختم و سریع از روی حرارت برداشتم
- 3
حالا قسمت شکلاتی رو از داخل یخچال بیرون آوردم و بصورت مکعبی برش زدم، داخل قالب رو با کمی روغن مایع چرب کردم، قطعات شکلات رو داخل قالب ریختم و بعد مواد پاناکوتای خنک شده رو داخل قالب ریختم(دقت کنید که حتما باید مواد پاناکوتا خنک شده باشه و اصلا گرما نداشته باشه) بعد بمدت هفت ساعت داخل یخچال گذاشتم تا ببنده
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر






نظرات (8)