شکلات آلمانی

* فاطمه * @Fateme_1362
یه دستور زیر خاکی از اون ته گنجه ی پیش نویسام😅
#کوک_اسنپ
با تشکر از دوست عزیز
@nazaninzahra2021
شکلات آلمانی
یه دستور زیر خاکی از اون ته گنجه ی پیش نویسام😅
#کوک_اسنپ
با تشکر از دوست عزیز
@nazaninzahra2021
مراحل تهیه
- 1
کره را روی بخار آب ذوب کرده و پودر کاکائو را به آن اضافه می کنیم
- 2
شکر و تخم مرغ را با همزن زده و به مواد بالا اضافه و هم زده. فقط در حدی که شکر حل شود روی بخار آب می گذاریم و بعد از روی حرارت بخار آب بر می داریم
- 3
بیسکوییت ها و مغزها را خرد کرده و به مواد بالا اضافه می کنیم و هم می زنیم
- 4
بعد داخل نایلون یا کاغذ روغنی به شکل استوانه می پیچیم و ۳ ساعت در یخچال استراحت می دهیم و بعد برش می زنیم. من هر برش را به ۴ قسمت تقسیم کردم
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/17273100






نظرات (13)