
Υπέροχος! Δεν είναι τόσο λαχταριστός όσο ο δικός σου αλλά πρώτη φορά φτιάχνω χαλβά. Αλλά ξέχασα να βάλω ξηρούς καρπούς η χαζή... Πάντως κι έστι είναι πεντανόστιμος ευχαριστώ πολύ για την ωραία συνταγή!

Jack Daw @Charitos
Αν βαλεις και αμύγδαλα (εμενα μου αρέσουν πιο πολυ απο το κουκουναρι) θα δεις οτι απογειώνεται



