مراحل تهیه
- 1
ابتدا قارچ رو در ظرف پیرکس ریختم و با کمی کره و چند قطره آبلیمو که باعث میشه قارچ هام تیره نشه تفت دادم (با شعله خیلی کم چون اگه شعله زیاد باشه ممکن ظرف بشکنه) میتونید بجای پیرکس از ماهی تابه هم استفاده کنید ☺️
- 2
بعد ذرت رو بهش اضافه کردم بعد از اینکهذرت گرم شد سس و نمک و فلفل و آویشن رو بهش اضافه کردم و در آخر پنیر پیتزا رو
- 3
ذرت مکزیکی من آماده شد 😋😋
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/10659776





نظرات