کیک خیس
اولین بار بود که کیک خیس درست کردم خیلی خوب شده بود😍
مراحل تهیه
- 1
ابتدا شیر و شکر و پودر کاکائو وروغن را باهمزن خوب هم میزنیم تا شکر کاملا حل بشه بعد از این مواد به اندازه ی فنجون برمیداریم ومیزاریم کنار به مابقی مواد دوتا تخم و وانیل رو اضافه میکنیم و به مدت سه دقیقه هم میزنیم
- 2
بعد کمکم آرد و بکینگ پودر رو اضافه میکنیم و خیلی آروم در بک جهت هم میزنیم که پف کیک نخوابه
- 3
و در آخر کف قالب روچرب می کنیم مواد رو میریزیم و میزاریم تو فر با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ دقیقه،،،وقتی کیک رو از فر اوردیم بیرون اون یه فنجون سس رو روی کیک کاملا پخش میکنیم و صبر میکنیم کیک کامل سرد بشه. بعد از قالب خارج میکنیم. نوش جانتون
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11993139




نظرات (11)