مرغ سوخاری و سیب زمینی
خیلی دوسش دارم
شما چطور؟؟😉😉😉
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12157301

خیلی دوسش دارم
شما چطور؟؟😉😉😉
خیلی دوسش دارم
شما چطور؟؟😉😉😉
خیلی دوسش دارم
شما چطور؟؟😉😉😉
خیلی دوسش دارم
شما چطور؟؟😉😉😉
اول ازهمه مرغ رو میزاریم کاملا آبپز بشه بعداینکه کاملا پخت اول مرغرو میزنیم تو تخم مرغ بعد آرد سفید بعد تو آرد سوخاری وهمه ی مابقی مرغ رو به همین حالت تکرار میکنیم. بعد سرخش میکنیم
سیبزمینی رو هم خلالی سرخ میکنیم میزاریم کنار مرغ سوخاری
نوش جان
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات (4)