چیزکیک یخچالی
مراحل تهیه
- 1
لایه زیری: ابتدا بیسکوییت را پودرکرده و با کره آب شده مخلوط کرده و کف و دیواره قالب را چرب کرده و بیسکوییت را ریخته و با پشت قاشق فشار میدهیم تا منسجم شود و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار میدهیم
- 2
لایه دوم: پنیر را با شکر مخلوط کرده و با همزن برقی به مدت سه دقیقه زده و بعد خامه را پودرژلاتین بن ماری شده به مواد اضافه میکنیم و مجدد دومین هم زده و مواد را روی لایه بیسکوییتی ریخته ودو ساعت دریخچال قرارمیدهیم
- 3
لایه رویی: پودر ژله را با یک و نیم لیوان آبجوش مخلوط کرده و پس از سرد شدن به آرامی به مواد فوق اضافه میکنیم و یک ساعت در یخچال قرار میدهیم
- 4
در ضمن این نوشته روی دسر به مناسبت پاگشای عزیزای دلم بود😉🥰🥰نوش جااان🥰🥰🥰
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12617047




نظرات (2)