دیزی

masoud naderi @cook_22773182
من خیلی دیزی آبگوشتی دوست دارم به این خاطر مادرم برام درست میکنه، واقعا خوشمزه ست.
بنظرم حتما یکبار به این روش امتحان کنید.
دیزی
من خیلی دیزی آبگوشتی دوست دارم به این خاطر مادرم برام درست میکنه، واقعا خوشمزه ست.
بنظرم حتما یکبار به این روش امتحان کنید.
مراحل تهیه
- 1
داخل دیزی ها آب می ریزیم و روی شعله کم گاز گذاشته تا جوش بیایند.
- 2
گوشت و دنبه، را داخل دیزی ها می ریزیم و بعد از چند دقیقه کف روی آب را با قاشق میگیریم.
- 3
برای هر دیزی، سیب زمینی، گوجه، پیاز ، نمک و فلفل و ادویه هفت رنگ و لیمو عمانی آسیاب شده و رب گوجه می ریزیم.
- 4
درب دیزی ها را گذاشته شعله گاز را کم می کنیم و به مدت 2 ساعت میگذاریم تا مواد داخل دیزی ها پخته شوند.
- 5
در این مرحله نخود ها که از قبل پخته شده را داخل دیزی میریزیم و بعد از 1 ساعت، دیزی های آبگوشت آماده می شوند.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12918607



نظرات (9)
مرسی🌹