کباب
حتما به گوشت ها نمک بزنید که خوش طعم تر میشه نذارید برای بعد
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12931335

حتما به گوشت ها نمک بزنید که خوش طعم تر میشه نذارید برای بعد
حتما به گوشت ها نمک بزنید که خوش طعم تر میشه نذارید برای بعد
حتما به گوشت ها نمک بزنید که خوش طعم تر میشه نذارید برای بعد
حتما به گوشت ها نمک بزنید که خوش طعم تر میشه نذارید برای بعد
سیخ زدن گوشت ها مهمه سعی کنید توی یه سیخ گوشت ها از یک نوع باشه مثلا دنده ها به یه سیخ گوشت ها به ی سیخ و.... چون که هر چیزی مدت زمان پخت خودشو داره و اگه مثلا گوشت و دنبه یکی در میان بزنید دنبه میسوزه و گوشت خام
امیدوارم مفید بوده باشه نوش جان
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات (7)