کیک هات چاکلت😋

امروز خواستم کیک کاکائویی درست کنم دیدم پودر کاکائو ندارم بجاش هات چاکلت ریختم توش خیلی خوب شد😁😁 از روی چندتا رسپی کوکپدی های عزیز کپی کردم🙈 البته باکمی تغییر
کیک هات چاکلت😋
امروز خواستم کیک کاکائویی درست کنم دیدم پودر کاکائو ندارم بجاش هات چاکلت ریختم توش خیلی خوب شد😁😁 از روی چندتا رسپی کوکپدی های عزیز کپی کردم🙈 البته باکمی تغییر
مراحل تهیه
- 1
شکر_تخم مرغ_وانیل رو خوب باهمزن میزنیم تا کرم رنگ بشه سپس ماست رو اضافه میکنیم هم میزنیم
- 2
روغن رو اضافه کرده در آخر اردو بکینگ پودر رو که سه بار الک کردیم در 3 مرحله به مایع کیک اضافه میکنیم در اخرهم هات چاکلت با هم زن دستی به آرومی در یک جهت هم میزنیم در حدی که مخلوط بشه و بقولی گلوله گلوله نباشه😁
- 3
فر رو از10 دقیقه قبل رو دمای 170 درجه روشن میکنیم سپس مایع کیک رو تو قالب که با روغن و آرد چرب کردیم میزیزم روش و بینش گردو میریزم وفر رو 20 دقیقه تنظیم میکنیم😊
- 4
توجه داشته باشید 20 دقیقه اول در فر رواصلا باز نکنید بعد از این زمان با یه خلال چک میکنم اگه به خلال نچسبید بالای فر رو روشن میکنیم تا طلایی بشه
- 5
نکته:برای اینکه دور کیک خشک نشه وقتی فر رو روشن میکنیداز یه ظرف آب بذارید تو فر
- 6
نووووووش جان امیدوارم خوشتون اومده باشه😍🌷
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (2)