🧀چیزکیک سن سباستین 🧀

این چیزکیک اسپانیایی بافت وطعم فوق العاده ای داره و طعم و روش درست کردنش با چیزکیک یخچالی فرق داره😋
#سرآشپز_طلایی
#چیزکیک
🧀چیزکیک سن سباستین 🧀
این چیزکیک اسپانیایی بافت وطعم فوق العاده ای داره و طعم و روش درست کردنش با چیزکیک یخچالی فرق داره😋
#سرآشپز_طلایی
#چیزکیک
مراحل تهیه
- 1
ابتدا در کاسه پنیر و شکر را ریخته و با همزن هم بزنید تا کرم رنگ شود.
- 2
بعد خامه را اضافه کرده با دور متوسط همزن هم بزنید.تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کرده و با دور متوسط همزن و به صورت دورانی هم بزنید.
- 3
آرد و نشاسته ذرت و وانیل را الک کرده و با دور کند همزن و به صورت دورانی هم بزنید.
- 4
کف و دیواره های قالب را کاغذ روغنی گذاشته و با روغن مایع چرب کنید. سپس مواد چیز کیک را داخل قالب ریخته و قالب را بلند و محکم چند تا ضربه بزنید تا حباب های هوا خارج شوند.
- 5
فر را ۲۰ دقیقه قبل با دمای ۱۸۰ درجه گرم کنید.یک ظرف آب هم داخل فر بگذارید. دور و زیر قالب را با فویل حتما بپوشانید. پخت این چیز کیک بین ۴۵ تا ۵۰ دقیقه است. بعد این مدت چند دقیقه گریل را روشن کنید تا طلایی شود. بعد از پخت همچنان در فر با در بسته به مدت نیم ساعت قرار دهید. بعد از فر خارج و صبر کنید تا به دمای محیط برسد.
- 6
نکته: بافت این چیزکیک نرم و خیس است حتما بعد از خنک شدن چند ساعتی داخل یخچال قراربدین تا حسابی خوشمزه بشه😋
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (5)