مربای زرشک
مراحل تهیه
- 1
ابتدا زرشک را پاک کرده و نیم ساعت داخل آب سردقرارداده تا تمیز شود، سپس آبکشی میکنیم و روی دستمال پهن کرده تا آبش گرفته شود
- 2
زرشک را داخل قابلمه ریخته و لابه لا شکر را روی زرشک میریزیم و حدود ۷ ساعت در یخچال قرار میدهیم (شکرحل شده و هیچگونه ابی اضافه نمیکنیم)
- 3
بعدازگذشت زمان معین شده قابلمه راروی حرارت متوسط گذاشته و نیم ساعت اجازه میدهیم تا مربا پخته شود و در دو دقیقه آخر وانیل را اضافه میکنیم (حتما کف روی مربا گرفته شود)
- 4
نوش جااان😍😍 😍
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/13814792







نظرات (17)