ماش پختم برنج هم آبکش کردم و بعد قاطیشون کردم گذاشتم دم بکشه. در آخر هم زعفرون برای تزیینش. و با خیار شور و گوجه سرو شد. البته از زمان سرو عکس نگرفتم. پسرم و شوهرم اینجوری دوست دارن گوشت داخلش باشه نمیخورن ☹☹
منم خیلی دوست دارم دمی ماش هم خوشمزه میشه که البت باید پیاز داغ کنید و زردچوبه بزنید بعد برنج و دمی کنید خلاصه همه جوره این لذیذ جان خوشمزه س نوش جونتون عزیزم 👌😋
نظرات (12)
که البت باید پیاز داغ کنید و زردچوبه بزنید بعد برنج و دمی کنید
خلاصه همه جوره این لذیذ جان خوشمزه س
نوش جونتون عزیزم 👌😋