کیک سیب و دارچین
مراحل تهیه
- 1
تخم مرغ ها و شکر رو بزنید تا پف کنه. بعد آب و روغن رو اضافه کنید و مخلوط کنید. آرد رو الک کنید و همراه وانیل و بکینگ پودر و دارچین اضافه کنید و مجدد هم بزنید. سیب ها رو رنده درشت کنید و آبش رو بگیرید و به مواد اضافه کنید. خوب که مخلوط شد، داخل ظرف مورد نظر بریزید و داخل فر از قبل گرم شده با درجه 180 و به مدت 45 دقیقه بگذارید. (حتما با سیخ چوبی از پخت مطمئن بشید). برای 10 دقیقه هم گریل رو روشن کنید تا روی کیک برشته بشه. نوش جان.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/15239344







نظرات (6)