باسلوق ژله ای😋
خیلی خوشمزس 🥰
مراحل تهیه
- 1
ابتدا نشاسته رو با آب سرد حل کنید و بعد شکر رو اضافه کنید و مخلوط کنید و بعد پودر ژله رو اضافه کنید و مخلوط کنید و بذارین کنار پودر ژلاتین رو با ۴ قاشق غذاخوری آب حل کنید و بعد مخلوط نشاسته رو بذارین روی شعله گاز و بذارین غلیظ شود و بعد پودر ژلاتین رو بهش اضافه و بذارین حل شه و بعد از حل شدن به مدت ۲ دقیقه دیگه هم بزنید و بعد از حرارت بیارین پایین و توی ظرف دلخواه کاغذ روغنی گذاشته و بریزین و بعد بذارین سرد شه و بذارین تو یخچال به مدت ۱ ساعت بعد از یک ساعت برش دهید
و کمی بهش آرد بپاشید نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/16009093





نظرات (14)