مراحل تهیه
- 1
ابتدا سیب زمینی رو با پوستش خوب شستشو بدید، پیاز رو پوست بگیرید (ته پیاز رو جدا نکنید که هنگام پخت پر پر نشه)، نخود از قبل خیس خورده و گوشت رو داخل زودپز یا قابلمه بریزید (من عجله داشتم از زودپز برقی استفاده کردم) و تقریبا حدود سه الی چهار لیوان آب بریزید و بذارید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بپزه
- 2
بعد از پخت در یک قابلمه کمی روغن ریخته و رب رو خوب تفت بدید که بوی خامیش گرفته بشه بعد ادویه ها رو اضافه کنید سپس دنبه و پیاز پخته و نعنا خشک رو اضافه کنید و کمی تفت دهید و خوب با گوشت کوب له کنید
- 3
سپس گوشت و نخود و پوست زمینی رو بکنید و به مواد دنبه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس آب اضافه کنید و بذارید خوب جا بیفته، آبلیمو رو اضافه کنید و در آخر بیست دقیقه قبل از اینکه شعله رو خاموش کنید عصاره گوشت رو با انگشت پودر کنید و داخل آبگوشت بریزید خیلی عالی میشه
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر






نظرات (2)