Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Πανευκολο.κ νόστιμο! Πρόσθεσα
και γω με τη σειρά μου λίγο κακάο και ταχίνι !
Sitronella
Sitronella @Sitronella
Ααα το έκανες σοκολατένιο! Για πες λεπτομέρειες!
Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Πρόσθεσα απλώς ένα κουταλάκι του γλυκού κακάο σε σκόνη , 1 κουταλια ταχίνι, λίγη κανέλα. και επειδή δεν είχα βανίλια , έβαλα ξύσμα πορτοκαλιού !
Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Άρεσε πολύ να Σαι καλά!
Sitronella
Sitronella @Sitronella
Τέλειο ακούγεται...