Σοκολατένια πάστα ανάλαφρη και κλασική 🎂

Είναι σαν αυτές που έφτιαχνε η μαμά μου σε γιορτές και γενέθλια αλλά πιο ελαφριά, ιδανική για πάρτυ αλλά και για ένα ελαφρύ γλυκάκι σε τραπέζι. Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά δύσκολα θα αποτύχει
Σοκολατένια πάστα ανάλαφρη και κλασική 🎂
Είναι σαν αυτές που έφτιαχνε η μαμά μου σε γιορτές και γενέθλια αλλά πιο ελαφριά, ιδανική για πάρτυ αλλά και για ένα ελαφρύ γλυκάκι σε τραπέζι. Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά δύσκολα θα αποτύχει
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Για το παντεσπάνι: χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν καλά. Σε άλλο μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το κακάο και ρίχνουμε λίγο λίγο στο άλλο μείγμα ανακατεύοντας με μία σπάτουλα.
- 2
Βάζουμε λαδόκολλα και απλώνουμε το μείγμα στο ρηχό ταψί του φούρνου, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C στον αέρα για 15 λεπτά το πολύ (και 12 με 13 καλά είναι). Μόλις κρυώσει λίγο το κόβουμε στη μέση και μεταφέρουμε το μισό κομμάτι στο τάπερ που θα στηθεί το γλυκό.
- 3
Για το σιρόπι: ουσιαστικά φτιάχνουμε ένα αραιό κακάο ρόφημα. Με μία κούπα νεράκι και τα υλικά στο μπρίκι μόλις πάρει βράση το αφήνουμε στην άκρη. Μην το κάνετε πολύ γλυκό γιατί έχει ζάχαρη το υπόλοιπο γλυκάκι. Με πινέλο περνάμε ελαφρά το κομμάτι μέσα στο τάπερ. Μην το παρακάνετε, πραγματικά δεν χρειάζεται.
- 4
Για την κρέμα ισχύει η συνταγή που είχα αναρτήσει. Εδώ έβαλα 1 λίτρο γάλα και 7 κομματάκια κουβερτούρα. Δεν ήθελα να βάλω περισσότερο γιατί είναι όλα σοκολατένια και θα γινόταν βαριά στο σύνολο. Μόλις είναι έτοιμη τη ρίχνουμε στο τάπερ και την αφήνουμε για 5 λεπτά
- 5
Μετά σκεπάζουμε με το άλλο μισό κομμάτι από το παντεσπάνι και το σιροπιάζουμε. Βάζουμε το τάπερ στο ψυγείο να κρυώσει καλά. Αν μπορείτε και όλο το βράδυ ακόμα καλύτερα
- 6
Για τη σαντιγί: προτείνω τη συγκεκριμένη γιατί πραγματικά αξίζει. Τη χτυπάμε στο μίξερ να γίνει σαντιγί και προσθέτουμε μερέντα να γίνει όσο σκούρα θέλουμε. Την απλώνουμε και αυτή πάνω από το δεύτερο παντεσπάνι με σπάτουλα πιέζοντας για να μην μείνει αέρας και επιβάλλονται τα σχέδια με πιρούνι 😁😁😁
- 7
Σας συμβουλεύω να μην τα κάνετε όλα πολύ σοκολατένια γιατί θα βγει βαριά στο σύνολο.
- 8
Καλή επιτυχία !!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια