مراحل تهیه
- 1
بلوبری را بشویید. من برای اینکه زودتر بپزد بلوبری ها را له کردم
- 2
شکر را از حداقل شروع کنید و اضافه کنید
- 3
روی حرارت گذاشته به محض جوشیدن زیر شعله را کم کنید و بگذارید بپزد. برای اینکه زودتر رنگ بیندازد در ان را ببندید ولی مواظب باشید که سر می رود. چند قل که با در بسته زد در ان را بردارید.
- 4
به غلظت مناسب که رسید مزه کنید اگر شکر لازم بود کم کم اضافه کنید.
- 5
برای اینکه متوجه شوید غلظت آن مناسب است یا خیر ، کمی داخل نعلبکی بریزید و بگذارید سرد شود اگر غلظتش در ان حالت مناسب بود و آب آن روان نبود ، غلظتش خوب است
- 6
در نهایت وانیل را اضافه و شعله را خاموش کنید
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/26079367







نظرات (8)