Εξαιρετικά!!!!Ισως τα καλύτερα κεφτεδάκια που εχω φάει!Μπραβο!
Καταπληκτική συνταγή ακομη και για μενα που δεν τρώω το κουνέλι!Μπραβο!!
5 πιρουνάκια και απο μενα!Μπράβο!
Η μηλόπιτα αυτη ειναι απιστευτα νόστιμη και πολυ ευκολη!Οταν την ειχα φτιαξει ξανα στο παρελθον ειχα κανει το εξης και το αποτελεσμα ειναι το ιδιο γευστικα.Αφου εστρωσα τα μηλα,εκλεισα τις τρυπες με καρύδια πασπαλησα με την ζαχαρη και την κανέλα και απο πανω έριξα λιωμένο το βούτυρο και το μειγμα με το αλευρι.\nΕπισης σήμερα πρόσθεσα στο βουτυρο-ζαχαρη-κανέλα λίγο κονιάκ και στο αλευρι-ζαχαρη-βανιλια λίγα λιωμενα καρύδια.Εξαιρετικο αποτελεσμα!
τέλεια γευση και πολύ πολύ ευκολη!Μπράβο!!