مربای توت سفید

سلام به همه دوستان عزیز کوکپدی ❤️
بالاخره بعد از چند ماه تونستم وصل بشم و این دستور عالی و خوشمزه رو براتون پست کنم😋😍
فصله بهاره و انواع توت های خوشمزه و پرخاصیت که می تونید با اونا کلی مربای خوشمزه درست کنید👌
بهتره تا فرصت هست استفاده کنید و بی بهره نمونید
با تشکر از دوست عزیزم بهناز جان متاسفانه نشد تگش کنم و براش کوک اسنپ بفرستم🙏❤️🌹
مربای توت سفید
سلام به همه دوستان عزیز کوکپدی ❤️
بالاخره بعد از چند ماه تونستم وصل بشم و این دستور عالی و خوشمزه رو براتون پست کنم😋😍
فصله بهاره و انواع توت های خوشمزه و پرخاصیت که می تونید با اونا کلی مربای خوشمزه درست کنید👌
بهتره تا فرصت هست استفاده کنید و بی بهره نمونید
با تشکر از دوست عزیزم بهناز جان متاسفانه نشد تگش کنم و براش کوک اسنپ بفرستم🙏❤️🌹
مراحل تهیه
- 1
توت ها رو شسته و لابه لای آن ۱۵۰ گرم شکر بریزید و حدود نصف روز داخل یخچال با در بسته استراحت بدید ، خودش آب می اندازد ، اگر خیلی آب ننداخته بود نصف لیوان آب اضافه کنید.
- 2
بعد روی حرارت قرار بدید تا با حرارت ملایم به جوش بیاد و بپزه ؛ دوباره حین پخت آب میندازه اصلا هم نزنید که له میشه
میتونید با تکان دادن ظرف اینکارا بکنید.حین پخت کف روی مربا رو بگیرید
مزه کنید و به غلظت مربا توجه داشته باشید.
اگر شکر لازم بود ،کم کم ۱۰۰ گرم شکر را اضافه کنید. - 3
حدود ۲۰-۳۰ دقیقه زمان میبره تا مربا آماده بشه و قوام بیاد.
اما این زمان بنا به میزان رسیدگی و شل و سفت بودن توت ها ممکنه متفاوت باشه. اواخر پخت زعفران و آبلیمو رو اضافه کنید و چند جوش که خورد خاموش کنید.
کمی از حرارت افتاد داخل شیشه ریخته و در یخچال قرار دهید. - 4
بسیار خوشمزه و عاالی 👌😋😍 نووش نگاهتوون مهربوونا 🫶🥰🌹
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر








نظرات (11)