
نظرات روی دستور
مربای توت سفید

Ashpazi Ba Maryam @marmar1360
به دل خوش استفاده کنید عزیزم
خوش اومدی🌸
من یبار اومدم دیدم هیشکی نیست سوت و کوره
دلم گرفت
پست نذاشتم
الان اومدم دیدم مریم خانم گفتن فعالیتتونو از سر بگیرید
پستای باقی دخترا رو دیدم منم شروع کردم
به امید اینکه دل خوشی های گذشته دوباره برگرده و روزهای بی دغدغه ای داشته باشیم🌸
خوش اومدی🌸
من یبار اومدم دیدم هیشکی نیست سوت و کوره
دلم گرفت
پست نذاشتم
الان اومدم دیدم مریم خانم گفتن فعالیتتونو از سر بگیرید
پستای باقی دخترا رو دیدم منم شروع کردم
به امید اینکه دل خوشی های گذشته دوباره برگرده و روزهای بی دغدغه ای داشته باشیم🌸

Mozhgan Azhir @Mozhgan_cook
@marmar1360
ممنون عزیزم جاتون سبز 🙏❤️🌹
خوبی مریم جون چقدر دلم براتون تنگ شده بود 😢
آره چند ماهی هیچکدوم نتونستیم فعالیت کنیم اما انشالله اوضاع روبراه بشه پرقدرت مثل همیشه حضور پیدا می کنیم 😍🥰
ممنون عزیزم جاتون سبز 🙏❤️🌹
خوبی مریم جون چقدر دلم براتون تنگ شده بود 😢
آره چند ماهی هیچکدوم نتونستیم فعالیت کنیم اما انشالله اوضاع روبراه بشه پرقدرت مثل همیشه حضور پیدا می کنیم 😍🥰

Ashpazi Ba Maryam @marmar1360
@Mozhgan_cook
قربونت سلامت باشید
منم خیلی دلتنگتون بودم عزیزم❤️❤️
خودت خوبی مژگان جان خانواده خوبن🌸
بله انشاالله پر قدرت تر از قبل
به امید روزهای خوب🌸🌸
قربونت سلامت باشید
منم خیلی دلتنگتون بودم عزیزم❤️❤️
خودت خوبی مژگان جان خانواده خوبن🌸
بله انشاالله پر قدرت تر از قبل
به امید روزهای خوب🌸🌸








