Ρεβυθοπιτάκια

marmal @marmal
Κάποια παιδιά όπως ο γιος μου δεν τρώνε τα ρεβύθια έτσι είδα στο Πετρετζίκη αυτά τα πιτάκια
απλά τέλεια πεντανόστιμα και νηστίσιμα !!!!!
Ρεβυθοπιτάκια
Κάποια παιδιά όπως ο γιος μου δεν τρώνε τα ρεβύθια έτσι είδα στο Πετρετζίκη αυτά τα πιτάκια
απλά τέλεια πεντανόστιμα και νηστίσιμα !!!!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Τα ρεβιθια που είναι βρασμένα τα πολτοποιούμε στο μπλέντερ μαζί με το ζουμί τους !
- 2
Τα βάζουμε σε ένα μπολ με το αλεύρι, το ελαιόλαδο και τα μπαχαρικά μας και φτιάχνουμε μια πολύ μαλάκια ζύμη.
- 3
Φτιάχνουμε με το πλαστή μικρά πιτάκια και με ελάχιστο λάδι τηγανίζουμε και από τις δυο μεριές μέχρι να ροδίσουν σε μέτρια φωτιά και έτοιμα !!!
- 4
Πάντως, την επιτυχία την είχαν, ο Μάρκος τρελάθηκε !!
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/15553079




Σχόλια (2)