Υπέροχο κρεμώδες γλυκάκι αδυνατίσματος!

Στην συγκεκριμένη συνταγή, χρησιμοποιώ το πολύ υγιεινό σιμιγδάλι. Για να μην πολυκουράζω με αναλύσεις: Το σιμιγδάλι με τον τρόπο άλεσης εντάσσεται ''αυτόνομα'', στα προϊόντα ολικής αλέσεως, και άρα, και στα οφέλη τους. Βάλτε το άφθονα στην διατροφή σας λοιπόν.
Υπέροχο κρεμώδες γλυκάκι αδυνατίσματος!
Στην συγκεκριμένη συνταγή, χρησιμοποιώ το πολύ υγιεινό σιμιγδάλι. Για να μην πολυκουράζω με αναλύσεις: Το σιμιγδάλι με τον τρόπο άλεσης εντάσσεται ''αυτόνομα'', στα προϊόντα ολικής αλέσεως, και άρα, και στα οφέλη τους. Βάλτε το άφθονα στην διατροφή σας λοιπόν.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Προσοχή, τα δύο κουτάκια που θα χρησιμοποιηθούν για την σαντιγί, να είναι μία μέρα μέσα στο ψυγείο για να έχει ανέβει η κρέμα, πάνω- πάνω και να είναι πηκτή
- 2
Πρώτα καβουρδίζουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο το σιμιγδάλι, και το αφήνουμε κάπου, να είναι έτοιμο.
- 3
Έπειτα σε ένα λεκανάκι χτυπάμε τις άλλες δύο κρέμες καρύδας, με το κακάο και την στέβια, μέχρι να γίνει όλο αυτό, μερέντα, και το ρίχνουμε σε ένα τάπερ.
- 4
Κατόπιν ρίχνουμε μέσα στην μερέντα που είναι το τάπερ, το καβουρδισμένο σιμιγδάλι μας, και ανακατεύουμε να ομοιογενοποιηθεί ξανά, το μείγμα.
- 5
Τοποθετώ το τάπερ στην κατάψυξη για 1,5 ώρα για να πήξει, και να μπορεί να υποδεχτεί από επάνω την υποτιθέμενη ''σαντιγί''.
- 6
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΝΤΙΓΙ: Ανοίγουμε τις άλλες δύο κρέμες καρύδας που έχουμε στο ψυγείο, παίρνουμε με κουτάλι μόνο την κρέμα τους, χωρίς τα υγρά της κονσέρβας, την ρίχνουμε σε ένα λεκανάκι, μισό μπουκαλάκι (άν χρησιμοποιείτε κάτι μικροσκοπικά του εμπορίου), υγρή βανίλια, ή τέλος πάντων όση θέλετε εσείς αν έχετε άλλη συσκευασία, (να είναι μπόλικη πάντως, και όχι μόνο σταγονίτσες),ρίχνουμε και την στέβια, και χτυπάμε πολύ καλά, να γίνει σαντιγί.
- 7
Αφού περάσει η 1,5 ώρα που έχουμε στην κατάψυξη την κρέμα, την βγάζουμε, και στρώνουμε από επάνω, την σαντιγί.
- 8
Ξαναβάζουμε για 20 λεπτά το τάπερ στην κατάψυξη, και μετά, το μεταφέρουμε στο ψυγείο. Όπως όλα τα γλυκά που έχω παρουσιάσει με αυτόν τον τρόπο (του εγκλεισμού σε τάπερ), η υπέροχη γεύση, θα επέλθει, από την δεύτερη, ή ακόμα καλύτερα, την τρίτη ημέρα και μετά. Ειδικά το συγκεκριμένο, από την τρίτη ημέρα θα θυμίζει αντίστοιχο επαγγελματικό γλυκό από ζαχαροπλαστείο, κάτι που δεν το πίστευα!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές










Σχόλια