Μιλφέιγ!
Ένα από τα αγαπημένα μου γλυκά το οποίο φτιάχνω συνέχεια 🤤
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ξεκινάμε, χτυπώντας το πακέτο με το (garni) σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται πίσω στο κουτί. Αφού έχει χτυπηθεί καλά και έχει σταθεροποιηθεί το βάζουμε στο ψυγείο.
- 2
Προετοιμάζουμε στο ταψί μας ή στο πυρέξ την πρώτη στρώση με τα μπισκότα, ώστε να είναι έτοιμη για όταν ρίξουμε την κρέμα.
- 3
Έπειτα, χωρίζουμε το γάλα βάζοντας το μισό στην κατσαρόλα που βρίσκεται στην φωτιά και στο άλλο μισό διαλύουμε το άνθος αραβοσίτου και το προσθέτουμε και αυτό στην κατσαρόλα.
- 4
Συνεχίζουμε, προσθέτοντας στην κατσαρόλα το βιτάμ, τη ζάχαρη και τέλος το μπέικιν πάουντερ. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να η κρέμα να πήξει.
- 5
Όταν η κρέμα είναι έτοιμη ρίχνουμε τη μισή πάνω από τα μπισκότα που έχουμε έτοιμα (στο ταψί ή στο πυρέξ) και αφού απλωθεί καλά συμπληρώνουμε τη δεύτερη στρώση μπισκότα και ξανά την υπόλοιπη κρέμα.
- 6
Αφήνουμε να κρυώσει η κρέμα και ρίχνουμε από πάνω την σαντιγί που έχουμε στο ψυγείο.
- 7
Τοποθετούμε το γλυκό στο ψυγείο μέχρι να κρυώσει καλά.
- 8
Πριν σερβίρουμε προσθέτουμε από πάνω τριμμένο μπισκότο από αυτά που έχουν περισσέψει,
ελάχιστη κανέλα η ζάχαρη άχνη. - 9
Για μεγαλύτερο ταψί βάζουμε δίπλα υλικά!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές










Σχόλια (2)