Παγωτό με cottage cheese και μέλι!

Μόνο με τρία υλικά! Νόστιμο, υγιεινό... υπέροχο! Θα φτιάξουμε δύο γεύσεις μπανάνα και φράουλα #παγωτό #χωρίςτύψεις #Άνοιξη #Καλοκαίρι#2023 #χωρίςζάχαρη #χωρίςαυγά
Παγωτό με cottage cheese και μέλι!
Μόνο με τρία υλικά! Νόστιμο, υγιεινό... υπέροχο! Θα φτιάξουμε δύο γεύσεις μπανάνα και φράουλα #παγωτό #χωρίςτύψεις #Άνοιξη #Καλοκαίρι#2023 #χωρίςζάχαρη #χωρίςαυγά
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζεις τα φρούτα σου καθαρισμένα και κομμένα σε φέτες από την προηγούμενη στην κατάψυξη...
- 2
Τα χτυπάς σε μούλτι να πολτοποιηθούν την επόμενη μέρα, τα βάζεις στην άκρη.
- 3
Βάζεις στο μούλτι το cottage και το μέλι (1 κεσεδάκι + 2 κ.σ. μέλι).
- 4
Ανακατεύεις καλά και προσθέτεις το φρούτο...
- 5
Η ίδια διαδικασία και με την μπανάνα..
- 6
Βάζεις τώρα το μείγμα σου σε παγοθήκες..
- 7
Αφήνεις 8 ώρες να παγώσουν 🕰️....ξεφορμάρεις
- 8
Ξαναχτυπάς στο μούλτι, μπορεί να χρειαστεί να προσθέσεις ελάχιστο γάλα στο χτύπημα. Τοποθετείς σε μπολ κατάψυξης για 2 ώρες.
- 9
Και μπορείς να απολαύσεις... δίχως τύψεις, καλό καλοκαίρι
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές












Σχόλια