Stavroula Avrami
Stavroula Avrami @roulou_zz
Πολύ καλό !! Είχα ένα πρόβλημα βέβαια .. ενώθηκαν οι κρέμες .. μήπως πρέπει να κρυώσει η μία πριν ρίξουμε την άλλη ;;;
Espi 🌸
Espi 🌸 @dangel
Εμένα δεν είχαν κρυώσει κ δεν ειχα τέτοιο πρόβλημα. Μήπως ήταν αρκετά υγρή η κρέμα και δεν έδεσε Καλά;
Stavroula Avrami
Stavroula Avrami @roulou_zz
Όχι ήταν αρκετά πηκτή.. κ για αυτό ενδεχομένως είχε βάρος .. την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να κρυώσει πρώτα ..
Prokopis Bichtas
Prokopis Bichtas @cook_26807713
Δεν έβαλες μία στρώση μπισκότων ανάμεσα στις 2 κρέμες; πως ενώθηκαν;
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Μου θύμησες το γλυκό που έκανε η γιαγια μου και συγκινηθηκα λίγο.Το έκανε σχεδόν κάθε φορά που ημουν εκεί.❤️
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Η γιαγιά μου απλά δεν έβαζε Μπισκότα νομίζω.μπορει να έκανε κάτι διαφορετικό σαν παραλλαγη αυτής της συνταγής αλλά ήταν τόσο τέλειο...θα μπορούσα να αδειάσω που λέει ο λόγος μόνη μου το πυρεξακι.😂😂❤️
Aspasia
Aspasia @Aspasia_15
Εγώ έβαλα δύο στρώσεις μπισκότα κάτω και την πρώτη τη ράντισα με λίγο κονιάκ!!!
Κυριακή Νάτσιου
Κυριακή Νάτσιου @kyriaki_n21
Τι μου θυμισατε μ αυτό το γλυκό!! Μου το έφτιαχνε η μαμά μου όταν ήμουν μικρή σε καμία γιορτή κλπ και σκέφτεται να το κάνει και στην γιορτή μου που είναι την άλλη Παρασκευή!!