
Έλενα..♠️ @elena_corfu
Αγάπη δε το περίμενα!! Είναι απλά απίστευτο πιάτο..Σ ευχαριστω πολύ 🌹

clairans @cook_29199299
Ξέρεις τι ? Είναι κάτι το συνηθισμένο σε εμφάνιση αλλά μέσα τους έχεις κρύψει κάτι το τέλειο !!! Και έτσι ξεγελιεσαι και καμεις και την νηστεία και τρως και διαφορετικά!!! Χαχα...!!! Σκέφτομαι να τα δοκιμάσω κι γω γιατι την Μεγαλοβδομαδα θα νηστεύω και επειδή δουλεύω θέλω κάτι να με στενει ...8-8 ...

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Αλλάζει εύκολα γνώμη ακόμη κ για τους πιο δύσπιστους των οσπρίων...των παιδιών μας π.χ.😉Σ ευχαριστώ κορίτσι μου😍😍

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Ισχύει ,είναι ένα πιάτο που σε εκπλήσσει ευχάριστα..Την Καλημέρα μου κορίτσι μου,σ ευχαριστώ😍😍

Fani Papaster @cook_27049308
Θα έβαζα στοίχημα ότι είναι Σμυρνέικα....
Πολυ ωραία ιδέα 👏👏👏👏😉😊καλημερα☕🍩🌹
Πολυ ωραία ιδέα 👏👏👏👏😉😊καλημερα☕🍩🌹

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Ναι!!Κ η γεύση αποζημιώνει με το παραπάνω πραγματικά...Σ ευχαριστώ κ σ στέλνω την Καλημέρα μου🙇🙇😘😘

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Μια περιποιημένη για Νάουσα παρακαλώωωω!!!!😉😍😍.Με αγάπη .Καλημέρααααα❤

𝑀𝒶𝓉𝓈𝑒𝒻𝒶 @matsefa
Καλέεε πώς μου ξέφυγαν αυτά τα ωραία;; Το αγαπημένο μου φαγητό νηστίσιμο;;
Τι τέλεια ιδέα, Έλενα;; 😍
Τι τέλεια ιδέα, Έλενα;; 😍

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Χαίρομαι που σ αρέσει...Αν το φτιάξεις θα ξετρελλαθείται !!😍😍Σ ευχαριστώωω🙇🙇

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Ναι..γ αυτό το κοίταξα κ εγώ ..Αλλά είναι τόσο φουλ υγιεινό,που χαλάλι μια φορά κ τηγάνι😉😉😍

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Δεν ειμαι σίγουρη ,θα δυαλυθούν στο φούρνο γιατί δεν έχουν αβγά η κατι νσ τα σφιξει..Οταν μπαίνουν στο τηγάνι σφίγγουν,λόγω της υψηλής😊😊 θερμοκρασίας..Δε θα το δοκίμαζα,το σκέφτηκα κ εγώ αλλά όταν τα έπλασα κατάλαβα πως δε θα πετύχει...
Katerina @Mazout2019
cart Μπορειτε να ψάξετε αντίστοιχη συνταγή με φακές. Το έχω δοκιμάσει και είναι απίθανα

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Ναι..είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχα!!Εγώ αγαπώ πολύ ρεβύθια ,χωρίς βέβαια ν απορρίπτω τις φακες😉.Θα χαρώ να δω τη συνταγή με φακές από εσένα ..😉😍😍

Cheesecake @cheesecake
Είναι πολύ νόστιμη συνταγή. Τη φτιάχνω χρόνια αλλά ψητά στον αέρα χωρίς σάλτσα. Δεν έχουν κανένα θέμα στο ψήσιμο. Όσο ψήνονται τόσο σφίγγουν. Θα τα δοκιμάσω και με τη σάλτσα

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Θα χαρώ να τα δω από σένα.. Είμαι σίγουρη θα ενθουσιαστεί ς!! Καλή επιτυχία 👌👌🥰🥰








