
Σχόλια για
Πιπεριές γεμιστές..... Έκπληξη !!!!!

🌷Μαίρη Κωστόπουλου🌷 @Mary_Salamina
κλαιρη Ρότερνταμ στελνετε;😜😜😜τις ειδα κ μου τρεχουν τα σαλια....

🌷Μαίρη Κωστόπουλου🌷 @Mary_Salamina
μια χαρα τα λεει η Αδαμαντια.Κλαιρη ετοιμασου να ξεκινήσεις τα delivery😜

Αδαμαντία @cook_Adamantia
Καλά πες ότι το Ρότερνταμ είναι λίγο μακρυά για να στείλεις.
Αλεξανδρούπολη?? στέλνεις;;;; .. Με ένα μπουκαλάκι ρακί🤣🤣🤣....τέλειο πιάτο.. 😘
Αλεξανδρούπολη?? στέλνεις;;;; .. Με ένα μπουκαλάκι ρακί🤣🤣🤣....τέλειο πιάτο.. 😘

Klairh ... @cook_21341428
Βλακεία μου έπρεπε όταν είχα έρθει Χανιά να είχαμε συναντηθεί....

ouraniaxira @ourania10
Το είχα σκεφτεί και θα σου το πρότεινα, αλλά ήμουν στο χωριό στο Ρέθυμνο. Κάποια άλλη φορά, καλά να είμαστε


