Σχόλια για

Γεμιστά αλλιώς

Παολα
Παολα @paola7
Σούπερ αρωματικό. Το κάνω κ εγώ αυτό αλλά το έχω βαφτίσει ντοματορυζο!🤣🤣🤣
Chara
Chara @Chara
Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα να βάλω τίτλο ντοματόρυζο...! Αλλά στη γεύση θυμίζει περισσότερο γεμιστά. Μου θύμισε το ρυζάκι που μένει στο ταψί!!!
(διορθώθηκε)
Αδαμαντία
Αδαμαντία @cook_Adamantia
Πω πω πω
. Τι τέλειο κ τρελαίνομαι για γεμιστά.. Μπράβο θα το φτιάξω σίγουρα!!!! 😘
Χριστιάννα Λ.
Χριστιάννα Λ. @xristiannascooking_
Σκέφτομαι να κάνω κάτι παρόμοιο . Τα γεμιστά της τεμπελας 😛