
Σχόλια για
Γεμιστά αλλιώς

Chara @Chara
Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα να βάλω τίτλο ντοματόρυζο...! Αλλά στη γεύση θυμίζει περισσότερο γεμιστά. Μου θύμισε το ρυζάκι που μένει στο ταψί!!!
(διορθώθηκε)

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Ή αλλιώς…τα γεμιστά της τεμπελιάς!😂 Χωρίς εκπτώσεις όμως στην γεύση!👌

Αδαμαντία @cook_Adamantia
Πω πω πω
. Τι τέλειο κ τρελαίνομαι για γεμιστά.. Μπράβο θα το φτιάξω σίγουρα!!!! 😘
. Τι τέλειο κ τρελαίνομαι για γεμιστά.. Μπράβο θα το φτιάξω σίγουρα!!!! 😘

Χριστιάννα Λ. @xristiannascooking_
Σκέφτομαι να κάνω κάτι παρόμοιο . Τα γεμιστά της τεμπελας 😛



