
Σχόλια για
Κοτόπουλο μαριναρισμένο στο φούρνο C&G

Ναυσικά @nafsika
Αχαχαχα, κλαίω με την εισαγωγή! Ααααχ, καλά είναι να σου μαγειρεύουν κι οι αλλοι, τι να λέμε!

Costas Giannakenas @Costas_Georgia
Η μαγειρική είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας και πάντα δίνουμε τα εύσημα σε όσους και όσα εκτιμούμε :D

