
Σχόλια για
Μαυρομάτικα σαλάτα

ansou @cook_8450472
Η ωραιοτερη εκδοχη για μαυροματικα σαλατα.Εβαλα και ψιλοκομμενο σελινο μεσα και της εδωσε εξτρα νοστιμια!!\r\nΚαθιερωνεται για Σαρακοστη και οχι μονο.\r\nΕυχαριστουμε!

dcroula @Roula1505
Ξ Ε Τ Ρ Ε Λ Α Θ Η Κ Α, μ\'αυτή τη σαλάτα.\nΜας άρεσε πάρα πολύ και θα καθιερωθεί και για την γιορτή του άντρα μου που πέφτει μέσα σε νηστεία.\nΜπράβο.

martha2 @cook_8455711
Πάρα πολύ ωραία η σαλάτα σου! Η λιαστή ντομάτα της ταιριάζει απόλυτα. Να\'σαι καλά.

fairyworld @cook_8459415
egw ta ftiaxnw mia fora tin evdomada kai vazw ntomata kremydaki fresko h xero piperies xrwmatistes feta karoto

Σκυλόσοφος @cook_8469438
Ένα έχω να πω....Η γυναίκα μου που δεν θέλει ούτε να τον βλέπει τον μαϊντανό...μου πήρε το πιάτο μέσα απο τα χέρια μου...!!Απλά επειδή εγώ δεν είχα ξύδι απλό, έβαλα βαλσάμικο και πρόσθεσα κομμάτια απο παξιμάδι σε στύλ κρουτόν. Τέλειο!!!

kimwlos @kimwlos
Αυτή τη φορά έβαλα και φρέσκα μανιτάρια κομμένα φετούλες! και πάλι ευχαριστούμε
vasiaxyl @cook_8510234
Υπέροχη σαλατίτσα, την κάνω χρόνια με υλικά που είχα βγάλει από το μυαλό μου, δεν ήξερα πως υπάρχει και γραμμένη. Λοιπόν, για να μην είναι στεγνή κι επίσης για να την κάνω λίγο πιο ευκολοχώνευτη εγώ προσθέτω και λεμονάκι που πάει στα όσπρια γενικά, και θυμαράκι απαραίτητα, δίνει άλλο άρωμα. Επίσης για να την χρησιμοποιήσω ως ολοκληρωμένο γεύμα μπορεί να βάλω και τόνο, που επίσης του πάει πολύ!





