Σχόλια για
Πιλάφι με κρέμα γάλακτος και μανιτάρια

anemone @cook_8461829
Απλό και νοστιμότατο!!!Από τυρί και εγώ φέτα έβαλα και του πήγε πολύ. Έγινε πάρα πολύ καλό!!! Ευχαριστώ :)

Νεφελακι @cook_8467629
Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Χαιρομαι ιδιαιτερως που σου αρεσε.
mili83 @cook_8465736
Πολύ νόστιμο και όντως απίστευτα εύκολο!!!Δυστυχώς μου κόλλησε το ρύζι, αλλά ακόμα κι έτσι ήταν νόστιμο!Τυρί έβαλα παρμεζάνα και του πήγαινε πολύ!Ευχαριστούμε!

Νεφελακι @cook_8467629
mili83 ειμαι απαραδεκτη αλλα τωρα ειδα το σχολιο δεν ξερω πως εγινε αυτο...Το ρυζι στο τελειωμα θελει προσοχη και μην φοβαστε το νερακι.Παντως σε ευχαριστω
yiotayia @cook_8494794
teleio!!! ego ektos apo fetta prosthesa k ligo turi edam k pali itan nostimotato. mpravo! eukolo k grigoro. nomizo isos na pigenei k me zimariko

Νεφελακι @cook_8467629
yiotayia σε ευχαριστώ! Χαίρομαι που σε άρεσε. Ναι και με ζυμαρικά ΄σίγουρα ταιριάζει.

mpempekos @cook_8492518
Μπουκιά και φράξιμο αρτηρίας....αλλά... μούρλια το φαγάκι! Θα συμφωνήσω ότι η φέτα ταιριάζει φανταστικά. Πολλά φιλιά απο Θεσσαλονίκη

Stefanosstaf @stefanosstaf21
Αυτό το πιλαφι το κανω και εγω είναι το αγαπημενο μου εγω προσθετω μπολικο gouda γιατι με την φετα εχει ποιο πολύ αλμιρα και προσθετω και ένα ποτηρι λευκο κρασι.
