
Σχόλια για
Πράσα ογκρατέν

blackpeper @cook_8475872
Πεντανόστιμο φαγητό, ιδανικό για καλεσμένους με μπουφέ ή για παιδιά που δεν τρώνε πράσα! Μία απο τις πολύ καλές \"αρχαίες\" συνταγές της Ελαΐς.\r\nΠαραθέτω δύο μικρά μυστικά:\r\n1. ζεματάω τα ψιλοκομμένα πράσα σε 2 ποτήρια γάλα όπου πρόσθεσα 1/4 ρίζα σέλινο (για να φύγει η καψίλα του πράσου)\r\n2. στη μπεσαμέλ προσθέτω 100 γρ. τριμμένο κεφαλοτύρι ή κεφαλογραβιέρα.

blackpeper @cook_8475872
Παράλειψη: \r\nΣυμπληρώνω εδώ οτι μετά το ζεμάτισμα των πράσων στο γάλα συνεχίζω κανονικά τη συνταγή!
penny lane @cook_8471668
σ ευχαριστω για την ψηφο blackpeper και θα δοκιμασω και με τον τροπο σου για την \'\'καψιλα \'\' του πρασου,δεν το ηξερα οτι το γαλα τραβαει την καψα (νεα μαγειρισσα βλεπεις!)
penny lane @cook_8471668
Ελπιζω να σου αρεσει φιλη evisam και να το ξανακανεις.Σ ευχαριστω.

tsitsinoyla @cook_8483922
αν και κανω διαιτα τη συνταγη την εφτιαξα και εφαγα πολυ αφου ηταν πεντανοστιμη!!! μπραβο σου!!!!!!!

viki dimitris @cook_8507469
καλημέρα.ηθελα να ρωτησω blackpeper στραγκιζετε το γαλα αφου ζεματιστουν τα πρασα 'η παραμενει στη κατσαρολα κ συνεχιζουμε;

viki dimitris @cook_8507469
επησης,στη μπεσαμελ βαζετε ολο το αυγο 'η μονο το κροκο?γιατι στη κλασικη μπεσαμελ παστίτσιου κτλ. εγω ξερω ότι μπαινει μονο ο κροκος.ευχαριστω!
penny lane @cook_8471668
Αν και με μεγαααλη καθυστερηση η απαντηση,προσωπικα εγω στην μπεσαμελ βαζω ολοκληρο το αβγο..ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας κοριτσια!
